Transbordare auto între Craiova și Piatra Olt: Trenuri anulate pentru lucrări la calea ferată
Reprezentanții Companiei Naționale de Căi Ferate „CFR” SA au anunțat că, începând de luni, 3 martie, și până pe 30 aprilie 2025, fără zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale, circulația feroviară va fi închisă zilnic între stațiile Balș – Robănești, între orele 08:50 – 16:50. Această măsură este necesară pentru efectuarea lucrărilor de sudură la linia de cale ferată montată în cadrul proiectului Quick Wins, loturile 24 și 25.
În această perioadă, mai multe trenuri de călători vor fi anulate, iar pasagerii vor fi transbordați cu mijloace auto între stațiile CFR Craiova și Piatra Olt, și retur.
„Prin lucrările executate în cursul anului 2024 pe intervalul Balș – Spineni – Robănești, a fost înlocuită toată suprastructura căii ferate — șine, traverse și material mărunt de cale — iar trecerea la nivel cu calea ferată de la kilometrul 223+030 a fost refăcută pentru a asigura condiții optime de trafic. În perioada 3 martie – 30 aprilie 2025, constructorul va asigura transbordarea călătorilor pe distanța Craiova – Piatra Olt și retur”, au precizat oficialii CFR.
Modificările în circulația trenurilor sunt următoarele:
-
Trenul 2012 se anulează pe distanța Piatra Olt – Craiova, circulând doar pe ruta Sibiu – Piatra Olt; călătorii vor fi transbordați auto între Piatra Olt și Craiova.
-
Trenul 2018 nu va circula pe segmentul Craiova – Piatra Olt, dar își va păstra programul între Piatra Olt și Sibiu; transbordarea auto se va face de la Craiova la Piatra Olt.
-
Trenul 9261 este anulat pe ruta Piatra Olt – Craiova, păstrând traseul Pitești – Piatra Olt; călătorii vor fi transportați auto de la Piatra Olt la Craiova.
-
Trenul 9266 nu va circula între Craiova și Piatra Olt, dar rămâne valabil pe segmentul Piatra Olt – Pitești; transbordarea auto se va face între Craiova și Piatra Olt.
CFR le cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat și subliniază că aceste lucrări sunt esențiale pentru îmbunătățirea condițiilor de circulație și creșterea siguranței feroviare în zona Balș – Spineni – Robănești.